כולם מכירים את המשפט: "אם אתה לא נמצא בגוגל, אתה לא קיים". בתור מקדם אתרים, אני יודע כמה המשפט הזה נכון.
אבל מה קורה אם משהו מחפש אותך או את המותג שלך ובתוצאות הראשונות של גוגל עולים אזכורים שליליים אודותיך או על העסק שלך? ביקורות רעות על העסק שלך? תמונות מביכות? פסקי דין מהעבר?
ניהול מוניטין ברשת (ORM או Online Reputation Management) היא נישה בתוך תחום הקידום אתרים שמטרתה להדחיק או להעלים לגמרי אזכורים שלילים מגוגל.
איך מדחיקים אזכורים שליליים?
לפני שמדחיקים אזכורים שלילים יש לבדוק, לנטר ולעקוב אחר אזכור המותג ברשת ולתכנן קמפיין דחיקת אזכורים. חשוב לזכור שלא את כל האזכורים ניתן להסיר לגמרי אבל בהחלט ניתן לדחוק אותם לעמודים אחוריים.
הרעיון העיקרי שעומד מאחורי קמפיין הדחקת תוצאות שליליות הוא יצירת תוצאות חיוביות עבורך או עבור העסק שלך.
בעזרת אסטרטגייה חכמה של בניית אזכורים חיוביים חדשים וקידום אזכורים חיוביים קיימים יחד עם שיטות שיווק חדשניות המשלבות סושיאל אוכל לייעץ לך כיצד לגרום לאזכורים השליליים שלך להידחק הרחק הרחק בעמוד השני והשלישי של גוגל.
רוצה גם להעלים דברים מגוגל? פנה אליי עכשיו!