ייעוץ הקמת רשת אתרים פרטית

לפעמים, בעיקר בתחומים סופר תחרותיים, תוכן ועבודת OnPage לא תמיד מספיק על מנת לעבור את המתחרים שלך או כדי לשמר את הדירוגים הגבוהים. יתרה מכך, קניית קישורים זו עבודה קשה ומפרכת שלעיתים גוזלת המון זמן (וגם עולה כסף שצריך לשלם ללינק בילדר שלך).

אין מה לעשות – ואני יודע שחלק מהמקדמי אתרים לא יסכימו איתו אבל הפקטור הכי חשוב בעיני גוגל לדירוג אתרים היה ונשאר קישורים.  הצורך התמידי בחיפוש אחר קנייה או החלפה של קישורים גוזל המון זמן מאיש ה-SEO ולכן בשנים האחרונות המון חברות פנו לתחום די מחתרתי שלא כולם יודעים או מדברים עליו (בעיקר בארץ) והוא רשת אתרים פרטית (Private Blog Network או PBN בקיצור).

היתרון ברשת אתרים פרטית

רשת אתרים פרטית היא למעשה אוסף של אתרי אינטרנט פרטיים שנבנו לצורך בלעדי ופרטי שלהם ולצורך קידום האתרים שלהם. זה יכול להיות רשת של אתרי אופנה לקידום חנות בגדים או רשת של אתרים בתחום הרפואה הפלסטית לקידום מנתח פלסטי וכו'. הרעיון הוא שלכם יש שליטה בלעדית על רשת האתרים ואתם תוכלו לקבוע באופן בלעדי מה התוכן באתר וכיצד הוא יראה והכי חשוב – לקבוע מאיפה ואיך תקבלו קישור חזרה לאתר שלכם.

בשנים האחרונות גוגל עלתה על השיטה הזאת והיו מספר מקרים בהם דווח שגוגל "שרפה" מספר רשתות אתרים בחו"ל. ישנם שיטות טובות ובדוקות כיצד לבנות רשת אתרים פרטית ואיכותית מבלי לגרום לגוגל להבין שלמעשה מדובר ברשת אתרים פרטית ולסגור את הבאסטה.

איש SEO מקצועי יכול לייעץ לכם כיצד לתכנן ולבנות את רשת האתרים הפרטית שלכם בצורה נכונה כך שלא תפעיל את הראדרים של גוגל ולא תפגע באתר שלכם. רוצים גם? פנו אליי כבר עכשיו!

צריכים ייעוץ?

השאירו הודעה [contact-form-7 id="4" title="טופס יצירת קשר 1"]