איך שינוי צבע התגית במודעות Adwords פוגעת ב-SEO?

אם לאחרונה ראיתם מודעות של Google Adwords מסומנות בתג "מודעה" בצבע ירוק במקום צהוב הסטנדרטי – אתם לא לבד. ישנם יותר ויותר דיווחים ברשת על ניסוי צבעים שעורכת גוגל לאחרונה בשינו הנ"ל וזה מחסיר הרבה שעות שינה בקרב אנשי ה-SEO.

חברת גוגל עורכת מדי פעם ניסויים רבים בקרב המוצרים הרבים שלה, חלק מהניסויים מוסתרים מעיני הגולשים ונעשים בחשאי וחלק נעשים בקרב קבוצה מצומצמת של גולשים. הניסוי הנוכחי כנראה רחב מהרגיל כי ישנם דיווחים גם בגוגל UK וגם בגוגל com וגם בישראל.

הבעייתיות בניסוי החדש של גוגל, היא שהצבע החדש של התג הוא אותו צבע של שורת ה-URL ולכן מקשה יותר על הגולש הממוצע לשים לב שמדובר בכלל במודעה. שינוי זה עלול להביא לעלייה דרמטית במספר הקלקות על מודעות הפרסום הממומנות של גוגל וכתוצאה מכך לירידה במספר הקליקים בתוצאות האורגניות.

lubaa2

בעוד במצב הנוכחי כאשר תגית המודעה מסומנת בצבע צהוב בהיר, הגולש הסביר יכול להבחין בה בקלות ולדעת שמדובר במודעה ממומנת. במידה וגוגל תחליט לאמץ את תוצאות הניסוי ולשנות באופן גורף את כל התגיות לצבע ירוק אנשי ה-SEO נמצאים בבעיה רצינית ועליהם למצוא פתרונות מהירים לירידה פוטנציאלית בהקלקות. למשל כמו כאן.

טיפים מהירים לשיפור הנראות האורגנית שלכם בתוצאות החיפוש

  1. כתבו Title מושך ומסקרן עם טיזר והנעה לפעולה הכולל את מילות המפתח. כדאי לכלול בכותרת גם מבצע או הצעה מפתה אם ניתן.
  2.  תאמצו לכם Rich Snippet ליצירת בולטות על פני המתחרים והמודעות
  3. השתמשו ב-Site Links המוצגים בתוצאות החיפוש והם מסייעים למשתמשים לנווט לדפים פנימיים באתר . בדרך כלל sitelinks מופיעים במקרים בהם השאילתה של המשתמש רלוונטית במיוחד לדף או לאתר אינטרנט שלכם.
  4. השאירו פירורי לחם – Bread Crumbs בסרגל הניווט באתר אם קיים יכול גם להופיע בתוצאות החיפוש ולהעלות את אחוזי ההקלקה.

 

צריכים ייעוץ כיצד לשמר את ההקלקות האורגניות שלכם? צרו קשר עוד היום!

יועץ קידום אתרים, בעל ניסיון של +10 שנים בעולם ה-SEO והאונליין מרקטינג. מתמחה במתן שירותי ייעוץ לחברות אינטרנט, סטארטאפים ואתרי E-commerce

נשלח ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

צריכים ייעוץ?

השאירו הודעה [contact-form-7 id="4" title="טופס יצירת קשר 1"]